Dag 1 van onze lustrumreis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fuego Lustrum - WaarBenJij.nu Dag 1 van onze lustrumreis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fuego Lustrum - WaarBenJij.nu

Dag 1 van onze lustrumreis

Door: Fuego

Blijf op de hoogte en volg Fuego

28 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

Lief Fuego-dagboek,

Vannacht kon ik niet slapen; onze tweede lustrumreis gaat beginnen en ik vraag me af of iedereen wel op tijd zal zijn, paspoort niet vergeet en alles mee heeft genomen dat op de paklijst stond. Iedereen weet ook nog steeds niet waar we naar toe gaan dus ik ben ook heel benieuwd of iedereen de bestemming wel leuk zal gaan vinden...

Gelukkig, iedereen is op tijd gekomen. En wat zien we er allemaal fris uit om 6.00 uur s'ochtends!!! Onwijs leuk ook dat Eef met haar dikke buik op Schiphol is om ons uit te zwaaien.

Op naar het trein perron; iedereen van slag...maar dit was onze eerste grap. Geslaagd...:)

Nadat iedereen de schok weer te boven is, dat niet de trein maar toch het vliegtuig ons naar de bestemming gaat brengen en we allemaal in onze stoel vast gesnoerd zitten, heette de captain, Jes Nissen, ons van harte welkom en wenst ons en prettige vlucht met KLM.

Jippie; We zijn veilig aankomen in de hoofdstad van onze lustrum bestemming. Wel een beetje koud is het, maar gelukkig hadden we daar als Lustrumcie geheel op gerekend. We reiken dan ook met veel trots het nieuwe Fuego-kledingstuk uit.

Zo, nu lekker eensgezind en -gekleed op naar ons tentenkamp! Ik ben benieuwd hoe iedereen gaat slapen....

Op naar de tweede dag...Tot gauw.





  • 07 Maart 2010 - 11:41

    Sa:

    Hee, waar gaan we eigenlijk heen?!
    Volgens mij heb ik de bekendmaking gemist ofzo!
    xxx

  • 07 Maart 2010 - 11:42

    Sa:

    Ik zie het al!! ALASKA!!!! COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!! (Letterlijk en figuurlijk)

  • 07 Maart 2010 - 11:55

    Im:

    Jippie wat spannend!

  • 07 Maart 2010 - 13:07

    Eef:

    Letterlijk Cool!! Ik hoop zekers jullie tzt uit te zwaaien met buik al hoop ik eigenlijk nog meer dat de kleine krullebol er dan al is en jullie hem voor de reis nog even kunnen zien... xx

  • 07 Maart 2010 - 18:00

    Im:

    nee, alaska is het niet, heb ff op google gekeken en dit valt niet onder ons budget..... volgens mij worden wij in het ootje genomen.....

  • 07 Maart 2010 - 18:40

    Myrt&co:

    waar gaan we eigenlijk heen???....

    x

    ps: hier aan de côte kun je op dag 1 zonnen o/h strand en op dag 2 skiën, daar ook??

  • 08 Maart 2010 - 06:07

    Afke:

    Alaska??? Gaan we Sarah Palin meppen ?! :-)

    how exciting.. ik hoor hopelijk deze week of ik meemag op de lustrum reis van mijn baas.. fingers crossed!

  • 09 Maart 2010 - 14:41

    Eef:

    Afke, of je 'mag' van je baas.. zoniet komen we op lustrum naar Dubai om jouw baas te meppen!!! x

  • 10 Maart 2010 - 16:26

    Nico:

    woehaha die grap met die trein inderdaad. Dat was lachen! Wel typisch dat Imke bijna te laat was trouwens ;-)

  • 11 Maart 2010 - 12:00

    Im:

    ik vind het ook zo leuk dat jes tegenwoordig al captain is :-)Op dag twee gaat nico trouwens naar huis, is dan nl uit de club gezet.(eindelijk)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Fuego

Lustrumcie treft alvast voorbereidingen....

Actief sinds 22 Feb. 2010
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 7700

Voorgaande reizen:

09 September 2010 - 19 September 2010

Lustrumreis II

05 November 2005 - 22 November 2005

Lustrumreis I

Landen bezocht: