Dag 2 van onze lustrumreis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fuego Lustrum - WaarBenJij.nu Dag 2 van onze lustrumreis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fuego Lustrum - WaarBenJij.nu

Dag 2 van onze lustrumreis

Door: Fuego

Blijf op de hoogte en volg Fuego

27 Maart 2010 | Nederland, Amsterdam

Lief Fuego-dagboek,

Heerlijk geslapen vannacht.. de druk is van de ketel .. we zijn aangekomen in ons land.. iedereen is blij met de bestemming.. en het programma kan gaan beginnen!

Aangezien het -15°C buiten is, kleden we ons allemaal warm aan. Thermo ondergoed, skibroek en een heerlijk warm fleecevest. Nog even een extra boterham met levertraan, want er staat een barre tocht voor de deur.

Je kan het vergelijken met dat tv programma 51graden Noord. Ziet er wel heel erg schattig uit iedereen met haar Fuego muts op in een kajak. Ja we gaan vandaag een hele mooie, maar koude tocht maken in een kajak tussen de ijsschotsen door. Voor iedereen die van natuur, avontuur en actief houdt een goed programma.. De indeling, dezelfde als tijdens het clubweekend in Jonen, is gemaakt. Hopelijk blijft de kajak Saatje, Afke en Lex dit keer wel droog :)

We zitten met zijn allen weer om het haardvuur. Wat een prachtige tocht hebben wij vandaag gemaakt. Vooral Sanne en Carine raken er niet over uitgepraat. Imke kijkt wat sip.. die baalt dat haar bikini nog steeds onderin haar backpack zit..

Gelukkig de bikini van Imke kan uit haar backpack want we gaan naar de sauna en daarna skinnydippen in een ijskoud wak..

Iedereen een heel voldaan gevoel.. tijd om weer op pad te gaan... benieuwd waar we morgen aan zullen komen...... Tot morgen !

• 27 Maart 2010 - 20:14

Nico:

Jaaaahhaaaaa samen beren kijken in Alaska!! brrrrrrrrrrrr wat is het koud.

• 28 Maart 2010 - 12:43

Im:

gelukkig is er een sauna hihi