Dag 3 van onze lustrumreis - Reisverslag uit Hammamet, Tunesië van Fuego Lustrum - WaarBenJij.nu Dag 3 van onze lustrumreis - Reisverslag uit Hammamet, Tunesië van Fuego Lustrum - WaarBenJij.nu

Dag 3 van onze lustrumreis

Door: Fuego

Blijf op de hoogte en volg Fuego

27 Maart 2010 | Tunesië, Hammamet

Lief Fuego-dagboek,

Waar je met een kajak al niet kan komen...om zes uur s’ochtends worden we door de Tunesiese Marechaussee verwelkomd en onze paspoorten worden ter controlle even onder de scanner gelegd. Iedereen raakt lichtelijk in de stress, maar het is verbazingwekkend genoeg alleen onze Myrt die een paar dagen tekort komt in de geldigheid van het paspoort...we lossen het lekker handje kontante op, geen probleem toch! Tunesia here we come!!

Na dit hartelijke ontvangst volgen we onze weg naar het 4 sterren all inclusive resort The Sindbad. Ons knalroze polsbandje ligt al klaar dus we kunnen gelijk de bar, die midden in het zwembad ligt, bezetten. Gelukkig is de barman ook weer niet te versmaden en is het weer gegarandeerd bonje in de JC wie de meeste aandacht krijgt....tjaa want wie wil dat nou niet! De zon gaat langzaam onder en Jimmi met zn heuptas is inmiddels ook al afgepooierd. Sa sheeft het daarintegen ietsie beter voor mekaar met haar blauwogige Tunesier die nogal in de smaak valt. Met onze Lex is het nog even afwachten wat het wordt, als het maar groot en lekker is.

Gelukkig hebben we nog een hele avond voor ons en trekt iedereen zn dress to impress outfit uit de kast, want die hadden we niet voor niets in die kajak meegezeuld.

De smeuige roddels en details zijn voor morgen........dikke kus...

• 28 Maart 2010 - 09:36

Co:

Haha, té grappig, ik heb eergister naar all inclusives voor Olle en mij zitten kijken voor volgende week en raad eens welke hoog scoorde: Hammaret, Tunesië'!! :)
    Ik boek dus nog maar even nix op het moment!
    xxx

• 28 Maart 2010 - 12:44

Im:

spannenddddd

• 14 April 2010 - 14:27

Eef:

Wat zitten jullie al lang in Tunesie... komen jullie nog eens terug of hoe zit dat? mis jullie wel een beetje xx