Dag 4 van onze lustrumreis - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Fuego Lustrum - WaarBenJij.nu Dag 4 van onze lustrumreis - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Fuego Lustrum - WaarBenJij.nu

Dag 4 van onze lustrumreis

Door: Fuego

Blijf op de hoogte en volg Fuego

06 Mei 2010 | Estland, Tallinn

Na een paar weken zon, zee, strand en drankjes aan het zwembad drinken, is de sfeer van Tallinn (Estland) als uit een sprookje. We hebben net een rondje gemaakt in het oude centrum van Tallinn, vol met oude gebouwen, kerken en torens uit de 14e eeuw. Ook nog even lekker een cappuchino op het ‘Grote Markt’ gedronken, en vanaf het terras de Estlanders uitgecheckt. Beoordeling? “Hmm, te blond, but those blue eyes. Ze zouden een tuarek moeten gebruiken!”

Behalve koffie drinken gaan we natuurlijk ook nog wat actief doen. We zijn onderweg naar Kadriorg om een middagje te gaan fietsen. Toch lekker op zijn Nederlands! Het schijnt een tour van 7 km langs de kust te zijn, en met een uitzicht op zee en het oude centrum. Wat een heerlijke manier om het stad te leren kennen, maar omdat we ook nog het nachtleven van Tallinn willen leren kennen, gaan we het lekker rustig aan doen!

Beep beep beep....beep beep beep... volgens mij is dat de wekker. Alweer tijd om om te staan, jeetje! Even kijken, 5 uur geslapen, valt nog mee...not! Ik kijk naar het bed naast mij, en ik zie alleen blond haar op het kussen. Wekker was toch niet hard genoeg :) Hoe heete die club alweer, iets van Astoria Palace? In ieder geval hadden ze goede champagne... Ik kijk om me heen, en ik zie een envelope naast de deur liggen. Meer nieuwsgierig dan moe, sta ik op om te kijken wat erin zou liggen. Joepie! Een dagje naar de spa, perfect voor een brak hoofd. Ik vraag me af wat voor verrassingen Estland nog meer te bieden heeft, en wie ook voor een hoofdmassage gaat vandaag...

To be continued...

  • 09 Mei 2010 - 00:48

    Nico:

    hahaha geweldig verhaal Nick! Ik wil dat we gaan, ik wil dat we gaan!! :-)

  • 17 Mei 2010 - 07:45

    Nikki:

    Damn, hoe wist je dat ik het was? weet je het zeker...? ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Estland, Tallinn

Fuego

Lustrumcie treft alvast voorbereidingen....

Actief sinds 22 Feb. 2010
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 7703

Voorgaande reizen:

09 September 2010 - 19 September 2010

Lustrumreis II

05 November 2005 - 22 November 2005

Lustrumreis I

Landen bezocht: